| Auteur |
Bericht |
|
|
Onderwerp: verkleefd bindweefsel
Geplaatst: 01 mrt 2010 - 22:16
|
|
Junior Gebruiker

|
|
| Ik heb verkleefd bindweefsel in mijn borsten kan dit problemen geven na een borstvergroting? Zoja wat zijn de consequenties en waar moet ik rekening mee houden. |
|
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Geplaatst: 03 mrt 2010 - 21:25
|
|
Plastisch Chirurg

|
|
Beste Elfje,
Dit is wel erg weinig informatie! Wie heeft dit vastgesteld, wat voor klachten heb je, etc etc?
Het beste is altijd om één of meer consulten te doen, want adviezen op deze manier zijn altijd beperkt omdat ik de patient en de borsten er niet bij kan zien en onderzoeken.
Vriendelijke groet,
Florine Kingma |
_________________ Slotervaart Ziekenhuis, Amsterdam
Jan van Goyen Kliniek, Amsterdam
pcfki@slz.nl, 020-5125143
korte wachttijd!
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Geplaatst: 09 mrt 2010 - 21:37
|
|
Junior Gebruiker

|
|
Hartelijk bedankt voor je advies. Dit is jaren geleden al vastgesteld in het ziekenhuis. Tijdens mijn tweede zwangerschap was de knobbel wat toegenomen. Ik heb er toen weer in het ziekenhuis naar laten kijken.
Ik was voor een borstvergroting naar het ziekenhuis geweest en ik had 2 verschillende chirurgen gesproken de een vond het geen probleem en de ander wilde het liever niet snijden in een borst met verkleeftbindweefsel ivm pijnklachten die ik zou kunnen krijgen. Inmiddels ben ik bij een andere big geregisteerde arts geweest die voorzag geen problemen. Ik heb mijn eigen chirurg nog even een onderzoek laten doen die voorzag ook geen problemen. In overleg met de chirurg morgen een mamo voor alle zekerheid. Hij vertelde mij dat het niet zou moeten uitmaken en dat ik de vergroting kan laten uitvoeren. Ik snap alleen het bezwaar niet van de chirurg die mijn operatie gaat uitvoeren maar ik heb daar nog een gesprek over. mvg Elfje |
|
|
| |
|
|
|
 |
|
|
| |