Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
TessX
21 Onderwerp: TessX - bv  BerichtGeplaatst: 19 feb 2010 - 20:16
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi!
Zo te horen is loopt het uiteindelijke resultaat van de grootte van de protheses nogal uiteen. Ik moet zeggen dat ik maar vertrouw op de inschatting van mijn zeer goed aangeschreven PC. Ik heb ben na 3 zwangerschappen mijn b-cup (80-b) kwijt, en heb slechts a-cupje over waar ik echt niet blij mee ben.. Over ruim een week gaat het gebeuren in Den Haag en hoop maar dat de 220 cc, duale plane techniek een mooie b-cup oplevert en vooral niet meer dan dat! Ik ben namelijk maar 1.61 en 54 kg en groter zou niet bij mijn figuur passen. Is er toevallig iemand met vergelijkbare maten en ervaring?
Begin nu 'm toch wel een klein beetje te knijpen .. maar toch heb ik er ook super veel zin me straks weer vrouw te voelen!
Groetjes!
Tess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Reageer met quote Naar boven
Anne
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 20 feb 2010 - 09:09
Vaste Bezoeker
Vaste Bezoeker

Hai Tess,

Spannend voor je!
Ik had 70A (zelfs nog ruimte in mijn bh!) na 3 zwangerschappen.
Ik ben 1.65 en weeg 51 kg.
Ik kreeg 245CC anatomisch achter de spier en wilde een mooie B.
Ik draag nu echter 70C en 70D bh's!
Als ik zo op het forum lees vind ik dat als je uitgangssituatie is dat je tenger bent je eerder meer resultaat krijgt.
Hoop dat je er iets aan hebt.

groetjes Anne

TessX
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 20 feb 2010 - 14:20
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi Anne en anderen,

Dank je voor je reactie, ik heb er zeker wat aan..! Jeetje, hoe vind je je cupmaat nu, ben je uiteindelijk wel blij met je BV? Ik begrijp dat ze het uiteindelijke resultaat nooit precies kunnen voorspellen, maar ik vind het verschil tussen een volle b en een uiteindelijke c zelfs d-cup wel erg groot..
Wat mijn eigen maten betreft, misschien niet helemaal vergelijkbaar. Ik heb een bredere borstkas (80) en kies niet voor anatomische protheses (wel mooier, maar bang voor draaiing). Misschien maakt dat bij jou wel uit voor het resultaat in volume in de onderkant van de borst t..o.v. de gewone prothese? Maar zie op veel voor/na foto’s van BV-en wat jij zegt inderdaad ook dat het effect bij tengere vrouwen groter is. Toch ook een beetje door jouw verhaal overweeg ik missschien toch voor een 200cc te gaan. Ook omdat mijn pc nogal ‘groot inzette’ (blijkbaar komen de meeste vrouwen voor een flinke vergroting). Ik dus niet en moest dat een paar keer benadrukken. Hij stelde uiteindelijk 240 cc voor, maar zelfs dat leek me nog te groot (ik dacht zelf aan ong. 180cc). Minder dan 220 cc raadde hij me af, dat zou een minimaal resultaat opleveren met mijn postuur en met de duale plane techniek, omdat die de borst al wat indrukt.. Maar ja, ik twijfel nu toch.. en dan hoor ik ook dat pc’s soms op eigen initiatief tijdens de operatie een grotere prothese plaatsen.. Of heb ik last van pre-operatie stress en moet ik gewoon vertrouwen op zijn inschatting..??
Heeft/kent iemand toevallig nog ervaringen/ evt. foto's met 80A vergroting?
Tnx!
groetjes,

Tess

Anne
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 21 feb 2010 - 10:25
Vaste Bezoeker
Vaste Bezoeker

Hai Tess,

Ik denk dat je af moet gaan van zijn inschatting, hij weet immers wat kan en heeft geluisterd naar jouw wensen. Ik denk dat 220 heel mooi wordt!

Mijn chirurg houdt van 'grote'borsten merkte ik, ze kijken wel goed wat mogelijk is maar helemaal objectief zijn ze niet.
Ik wilde ook 200 CC, de consulent en hij zouden ook voor minimaal 245 CC gaan (die maat volgde direct op de 200, een tussenmaat was er niet.)
Hij zou ook nog 280 kunnen plaatsen, max. 315 als dit mijn wens was!
Uiteindelijk heb ik gekozen voor 245, gelukkig niet groter, maar dit is persoonlijk.
Mijn partner had 200CC in gedachte, hij kent me al 20 jaar en kent me niet anders dan een 70A, uiteindelijk toch 245 gedaan en zelfs dit is groter uitgevallen zie ik aan mijn bh maten.
Bloot ziet het er echter bescheiden uit, in mijn omgeving ziet niemand het verschil, voorheen droeg ik nl voorgevormde push ups van de hunkemoller in 70A, andere bh's waren altijd te groot.
Ik hoop dat ik je enigzins heb kunnen helpen, het blijft moeilijk maar je keuze is zo persoonlijk.

groetjes Anne

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 21 feb 2010 - 11:21
Stamgast
Stamgast

Hai dames

Wat natuurlijk ook nog zo is,dat het ook te klein kan gaan uitvallen en waar je dan achteraf ook niet blij mee bent.
En als ze iets groter gaan uitvallen wen je daar ook weer heel snel aan
De mijne zijn ook groter uitgevallen als wat eigenlijk de bedoeling zou zijn geweest.
Maar ja ik ben er nu wel super blij mee,en het is niet te het past wel bij mijn lichaam
Een pc ziet dat echt wel...als iets niet kan doet hij dat ook niet.

Liefs Antoinette

Door dokter van Rappard in het velthuiskliniek (Eindhoven)

Dit is een echte aanrader !!!!

TessX
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 21 feb 2010 - 14:55
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hi allemaal,
Onwijs bedankt voor alle reacties.. jullie positieve ervaringen met net iets anders (groter) uitgevallen maten, stellen me wel weer een beetje gerust. Toch maar vertrouwen op de jarenlange ervaring van de PC en denk, ook door jullie verhalen, dat de voorgestelde grootte van 220cc toch niet zo extreem groot zal uitvallen.. en te klein is ook weer jammer ja. Ik ga d'rvoor en zal jullie laten weten hoe het me bevalt
Wordt vervolgd..
Groetjes!
Tess

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 21 feb 2010 - 22:46
Stamgast
Stamgast

Heyy Tess

Dan wens ik je alvast heel veel succes,en het valt echt allemaal 200% mee

Groetjes Antoinette

TessX
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 03 mrt 2010 - 13:10
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hi, ook van mij even een eerst post-op berichtje. Gisterenmiddag onder het mes geweest en voel me nu gelukkig alweer een stuk beter! Best misselijk en napijn, maar goed, daar zijn gelukkig de pillen voor. Alles is nog ingesnoerd in tape en bh, maar zie toch al een mooie cup . Ben prima verzorgd in de kliniek, aardige artsen en verpleging. Benieuwd als de tape eraf gaat.. Grtz, Tess

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 03 mrt 2010 - 21:52
Stamgast
Stamgast

Hoi

Nou gelukkig is het je ook allemaal mee gevallen,het is tenslotte voor een goed doel he`
Je zal ook wel last van die spierpijn hebben maar dat word met de dag minder.
De ochtenden zijn vaak het ergst,als je de hele nacht geslapen hebt.
Maar ook dat gaat goed komen
Hoe gaat het nu met je ?

Liefs Antoinette

TessX
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 04 mrt 2010 - 15:24
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hi, dank voor je reactie! Ja, de ochtenden zijn inderdaad nog wel heftig. Vandaag wel een eersteblik kunnen werpen op m'n nieuwe aanwinsten, wat een metamorfose! Mijn beste vriendin vond ze ook geweldig mooi Nog wel wat gezwollen en een kant vooral, waardoor wat a- symmetrie, lijkt (iemand dat ook gehad?) moet die band vooral goed dragen van m'n pc.. Benieuwd hoe het er over een paar dagen uitziet Hoe is het met jou gegaan An? Jij bent toch ook de 2e geopereerd? Ciao, Tess

TessX
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 06 mrt 2010 - 18:17
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

ik heb een flinke bult op mijn rechterborst ontdekt, 2 dagen post op, nadat ik de tape er thuis afhaalde en mijn borsten voor de eerste x echt zag. De dag erna de kliniek gebeld, omdat ik dacht dat het misschien nog wondvocht was. Maandag gaat de PC het bekijken. Het weekend lijkt nu eindeloos te duren.. Ben erg ongerust hierover, want het ziet er echt uit alsof de prothese te hoog is geplaatst, waardoor die borst er van de zijkant haast 'krom' uitziet. Ben ook bang dat men het afdoet met, 'het zal wel overgaan'. Kan het zijn dat die zgn. pocket te ver is uitgesneden waardoor de prothese te ver naar boven zit? Weet iemand of dit probleem vaker voorkomt? En zo ja, hoe dit wordt opgelost? Nog een operatie zou ik overigens echt overwegen om het mooi te krijgen, ben nu zover gekomen, dan moet het ook goed worden.. Groet, Tess

Daisy8
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 07 mrt 2010 - 09:49
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi Tess,

Jeetje wat vreemd zo'n bult. Ik heb ook geen idee of ze zo'n pocket te hoog kunnen plaatsen....... Ik denk dat ze zelf wel een bepaalde plek "kiezen" Gelukkig kan je morgen gelijk langs komen voor controle. Door welke arts ben jij geholpen? Ik heb 4 maart mijn bv gekregen bij dr. Stevens.

Image

Daisy8
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 07 mrt 2010 - 09:55
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

En ik denk dat je ook wel rekening kan houden met vocht hoor. Dat kan weken duren voordat dat helemal verdwijnt. Ik heb zelf nu voor de komende 6 weken ook een strakke bh en band om en als ik die verschoon zie je ook zwellingen door de vocht. Na een kwartiertje is dat dan helemaal weg getrokken bij mij.

Image

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 07 mrt 2010 - 12:49
Stamgast
Stamgast

Hoi TessX

Het kan misschien ook het stukje zijn waar de drain gezeten heeft,of inderdaad een beetje vocht.
Natuurlijk wil jij ze ook 100% mooi hebben want daar hebben we genoeg voor betaald toch
Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken,het kan misschien ook nog een soort van blauwe plek zijn aan de binnen kant.

Nou meiss doe rustig aan en maak je niet teveel zorgen.
Al is dat vanaf deze kant makkelijk gezegt natuurlijk

Liefs Antoinette

TessX
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 07 mrt 2010 - 20:03
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hi Daisy en Antoinette, tnx voor de geruststellende woorden. We gaan het morgen horen wat er aan de hand is.. trouwens ook nog ervaring met een schurend, ploppend, licht stekend gevoel binnen in je nieuwe borst? Voel ik sinds gisteren in de andere borst, wanneer ik iets buk. Pff, hopelijk allemaal begin ellende van voorbijgaande aard.. Grtz, Tess

TessX
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 08 mrt 2010 - 23:14
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hi, stresskipje hier..rechter prothese is idd verschoven. Vandaag contole gehad, PC zag het meteen. Band zat ook veeel te los en te laag..:/ tja, was totaal duf van de operatie toen ze dat ding omdeden.. maar heeft hem nu loeistrak gedaan en moet dan met paar dagen zakken. Komt vaker voor, zegt hij. Het is een toparts, dus vertrouw vooralsnog op zijn advies. Wel maandag weer voor check up terugkomen en hechtingen verwijderen. Er is sowieso loze ruimte bovenin de b, volgens hem, waar dat ding dus naartoe is verschoven, blijkbaar kort na op. Want volgens hem zat ie na op. goed! bizar hoor. Nog nergens zo'n verhaal hier gelezen. (maar genoeg dingen die veel erger uitpakten voor bepaalde dames, dus mag zeker nog niet wanhopen).. En die steken en dat gefrutsel in de andere borst hoorde ook allemaal bij post op- verschijnselen, werd me verteld.. Nu maar hopen dat het werkt met die band. So far so good.. Grtjs TessX

Daisy8
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 09 mrt 2010 - 09:21
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Stresskipje ben je dus uiteindelijk niet . Je hebt gewoon gelijk gehad wat betreft je onrust! Komt het nu wel gewoon helemaal goed met die band dan? Wie is jou arts eigenlijk?

Image

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 09 mrt 2010 - 22:54
Stamgast
Stamgast

Nou gelukkig dat er niks ergs aan de hand is
Ik heb nog wel aan je gedacht maar de site lag er weer uit vanmorgen
Je pc weet het altijd het beste
Ik moet de 23ste op eindcontrole en ook ik ben benieuwd

Liefs Antoinette

TessX
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 10 mrt 2010 - 11:49
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hi, dank voor jullie reacties, altijd weer leuk Ja, lijkt wel al aardig 'in te dalen' die rechter borst, godzijdank! Nu moet ie ook nog meer naar het midden, dus loop nu met een zelfgefabriceerde vul- bh om dat ook nog voor elkaar te krijgen (washand aan de rechterkant erbij ingesnoerd) haha, lijkt wel alsof ik zelf in een soort mal zit, om je vorm in te gieten. Maar als het maar goed komt.. Gelukkig is het nog winter en zie je die constructie niet onder je kleding. Ondertussen toch wel veel vergelijkbare verhalen gevonden op het forum. Maar je moet er wel snel bij zijn , anders kapselt de prothese verkeerd in en dan ben je te laat.. Hoe is het trouwens met jou Daisy? Alles helemaal goed gegaan? Ik ben trouwens door dr Koopman geopereerd, 2 dagen eerder dus. Vannacht voor het eerst weer op m'n zij geslapen, wat was dat fijn! En spannend Antoinette, je 6 wk controle.. Wanneer moet je daarna weer komen? Ben je L hele
aal tevreden? Grtjs, Tess

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 10 mrt 2010 - 12:14
Stamgast
Stamgast

Hoi Tess

Nee het is dan alweer 3 maanden geleden voor mij
Maar ik heb het idee dat mijn rechter borst groter en voller is,maar misschien moet dit nog bij trekken.
Maar daar wil ik zeker even na laten kijken.
Verder heb ik weinig tot bijna geen last meer,alleen de onderkant en bovenkant een klein beetje nog.
Maar dat zal ook nog wel goed komen.
Ik kan inmiddels alweer heerlijk op mijn buik slapen,jeetje wat heb ik dat gemist zeg

Bij jullie gaat ook alles goed lees ik,dat is wel fijn he`
Nu word het tijd dat het lente gaat worden dan mogen we ze gaan showen

Liefs Antoinette

Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
PNphpBB2 © 2003-2004