Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
nickypedia
21 Onderwerp: nickypedia - bv (dr. Koopmann, MCS)  BerichtGeplaatst: 09 mrt 2010 - 01:19
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hallo dames,

Na een aantal bezoekjes aan deze site gepleegd te hebben, heb ik besloten; laat ik ook een bericht plaatsen met mijn verhaal...

Ik ben 22 jaar en weet al sinds mijn 13e dat mn borsten niet verder zouden groeien (kijkende naar mijn familie/genen), sindsdien weet ik ookal dat ik daar geen genoegen mee wilde nemen. Ik ben 1,76m, rond de 64kg en heb A75. Daarnaast verschillen ze ook nog een halve cup.
Altijd ben ik al onwijs onzeker geweest over mijn voorgeveltje (topless zonnen? Echt niet! Licht aan als ik met een jongen ben? Hell no! Zelfs mijn vriendinnen en familie durf ik ze niet te laten zien ondanks dat ze weten dat ik de borstvergroting wil, waar ze godzijdank allemaal achter staan)

Nu heb ik eindelijk de stap ondernomen en een afspraak gemaakt voor een consult met Dr Koopmann MCS! 29 maart is het zover.

Zijn er onder jullie dames die ervaring hebben met Dr Koopmann? Hopelijk zouden jullie je ervaringen met mij willen delen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Reageer met quote Naar boven
charlotte87
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 09 mrt 2010 - 20:14
Vaste Bezoeker
Vaste Bezoeker

Haai meis, dr.koopman is een topchirirg! Een beetje een aparte man maar daar moet je doorheen kijken. Hij doet niet voor niets mee aan het tv programma 'gewoon mooier'. Ik ben ook door hem geopereerd, en dat is prima verlopen!

Gr charlotte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage  
nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 09 mrt 2010 - 23:37
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hi Charlotte!

Bedankt voor je berichtje! Het feit dat de Bergman Kliniek goed staat aangeschreven en inderdaad bekend is, is ook wel de reden geweest voor mijn keus. Van/naar welke cup ben je gegaan? En heb je last gehad na de operatie? Snel weer hersteld en je werk kunnen hervatten? Haha sorry voor de vragen, maar ik probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen zodat ik voorbereid ben en weet wat me te wachten staat... De telefoniste vertelde me dat er tussen een consult en de ingreep tussen de 4 en 6 weken zit, dus als alles verloopt zoals ik hoop dan heb ik ze waarschijnlijk begin mei al!

Groetjes Nicky!

yasmin1001
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 14 mrt 2010 - 11:58
Junior Gebruiker
Junior Gebruiker

hoi Nicky,

het is goed om zoveel mogelijk informatie te verzamelen voordat je een Bv gaat doen. Ik heb dat bij mijn eerste bv niet gedaan en achteraf kan ik me voor de kop slaan. Er is bij mij veel misgegaan door verschillende factoren en inmiddels zijn mijn implantaten een jaar geleden verwijderd Maar ik denk dat je bij de Bergmankliniek goed zit. Je bent lang en slank. Ik ben iets kleiner dan jij 170 cm en 59 kg en ik had ook A75. Met 285 cc kwam ik uit op een grote C kleine D. Achteraf had ik ze iets groter gewild. In mei ga ik voor een 2e BV en dan doe ik er 325 of 350 cc in, hiermee denk ik op een volle D uit te komen. Misschien helpt dit jou om een beter beeld te krijgen over wat jij graag zou willen. Ik persoonlijk vind bij slanke dames alles boven de 350 cc/400 cc een beetje onnatuurlijk ogen:), al vind ik soms de grotere volumes bij slanke vrouwen toch erg mooi en kicken om naar te kijken, maar ik vraag me af of het op de lange termijn prettig is aangezien je borsten contstant enorm opvallen. Ook in situaties waarin je niet de nadruk op je borsten wil leggen:)
Groetjes Yasmin

mei 2010 2e BV gepland, 325 cc voor de spier Dr Visser Arenborghoeve

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 27 mrt 2010 - 20:57
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi Yasmin!

Superbedankt voor je bericht ! Hier zal ik zeker veel aan hebben. Nu ben ik van mezelf al best nieuwsgierig en wil ik altijd alles weten (en dan is nog een understatement), daarom zit ik al weken op dit forum om ervaringen te lezen en foto's op te slaan die ik mee kan nemen ik hoop op een grote C/kleine D uit te komen, en aan de andere meiden te zien ga ik er vanuit dat ik ongeveer 300cc zal krijgen in me grootste borst, en misschien 325cc in de kleinste? Denk dat dual plane het mooiste is.. We zien het wel! Maandag as heb ik het consult en begin er nu wel nerveus voor te worden.
Heb je achteraf gezien het idee dat je de beslissing te snel hebt gemaakt en niet goed voorbereid was? Hoe ging je herstel?

Wel spannend dat je weer gaat in mei, ook weer naar de Bergmankliniek? Ik hoop ook in mei terecht te kunnen, dat zullen we over 2 dagen weten!

Groetjes Nicky!

yasmin1001
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 28 mrt 2010 - 11:27
Junior Gebruiker
Junior Gebruiker

Heej meid,

Ik heb destijds niet genoeg rust genomen na de Bv, ik had hem op de spier en had na een paar dagen al geen pijn meer. Ik ben iemand die niet stil kan zitten dus al gauw hervatte ik mijn dagelijkse activiteiten. Bovendien rookte ik gewoon vrolijk verder. Dit zijn allemaal factoren die meegespeeld kunnen hebben in mijn complicatie.

Leuk dat je nu een idee hebt over de grootte van de implantaat. 300/325 moet groot genoeg zijn om op een D uit te komen. Spannend dat je morgen op consult gaat. Schrijf een paar vragen op die je wilt stellen aan je pc. Vaak vergeet je anders de helft haha....

Ik wordt op 12 april geopereerd in de Arenborghoeve in Venlo, ik krijg 350 cc. Laat je me weten hoe jou consult is gegaan?

Groetjes,

Yasmin

mei 2010 2e BV gepland, 325 cc voor de spier Dr Visser Arenborghoeve

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 28 mrt 2010 - 16:34
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hey!

Jeetje zeg, vervelend! Maar wel begrijpelijk dat je je niet laat tegenhouden met je leven gewoon weer op te pakken, vooral als je nergens last meer van hebt. Ze zeggen toch 'luister naar je lijf'? Mja soms is dat blijkbaar niet genoeg. 12 april, dat is nog maar 2 weken! Beginnen de zenuwen al een beetje toe te slaan?? Bij mij wel en ik moet zelfs nog op m'n eerst consult haha! Heb inderdaad al een waslijst gemaakt met vragen, wel handig denk ik!

Trouwens, ik ben ook echt een verstokte roker , gaat nog moeilijk worden te stoppen maar ik ga het wel doen, baat het niet dan schaadt het niet!

Ik post morgen als ik het consult heb gehad!

Liefs

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 mrt 2010 - 20:27
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Nou, ik heb net mijn consult gehad! Een vriendelijke vrouw stuurde me naar de wachtkamer waar Dr Koopmann een minuutje later al aankwam. Inderdaad een aparte man, niet heel spraakzaam maar lichtte me wel in over de benodigde zaken. Daarnaast gaf ik aan al veel research te hebben gedaan, misschien dat hij daarom ook niet veel zei.

Anyway, toen wat gemeten, gevoeld en gepast. Uiteindelijk uitgekomen op ronde protheses, medium profile, links 350cc en rechts 325cc. Volgens Dr Koopmann kom ik dan uit op een C. Ik had namelijk zo'n kipfilet gepast wat op een D zou uitkomen maar dat vond ik echt te groot. Ik heb namelijk wel heupen (mt 38/40) maar mijn bovenlijf is redelijk smal (mt 36)

Na een halfuurtje bracht hij me naar de beautycoach voor nog wat gegevens en de datum prikken. Ik had door drukte verwacht dik 2 maanden te moeten wachten, maar het eerste vrije plekje was dus al in april!!! Vanwege werk komt dat niet zo goed uit, dus uiteindelijk is het geworden... 21 MEI!!!!!! Moet wel zeggen dat het ineens zo dichtbij lijkt te komen dat ik af en toe denk; wtf waar ben ik mee bezig!? Tegelijkertijd ben ik ook weer zo ongeduldig en kan ik niet wachten hihi! Ben wel een beetje bang voor de pijn naar aanleiding van sommige verhalen hier maargoed wie mooi wil zijn...

De vorm van die pasprotheses vond ik niet echt realistisch, heel vooruitstekend en laag ofzo.. hadden jullie dat ook? Zo gaat het er toch hopelijk niet uitzien als ze erin zitten?
En ik vroeg me nog iets af waar de Dr een beetje kortaf in was; rekken je tepels erg uit na een bv? Mijn tepels zijn namelijk al best groot en ik wil echt niet dat ze nog veel groter worden na de bv :S

Hopelijk hebben jullie wat antwoorden voor me

21 meiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!

Liefs

Eurosilicone, Medium Profile, Dual plane
375cc & 350cc

van A75 naar hopelijk een grote C/kleine D

www.nickypedia87.mijnalbum.nl
de voor-foto's, ww via pb

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 mrt 2010 - 21:13
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi Nickypedia
ik heb net je topic gelezen en vroeg me af, je hebt A75 zeg je?
ik namelijk ook, maar mijn PC wil echt niet groter gaan dan een B Want dan is het niet meer natuurlijk zegt hij. Hebben ze daar bij jou iets over gezegd? mag jij gewoon zo groot gaan als je wil? OF heb je er wel gewoon ruimte voor?
Hij zei tegen mij, dat als ik te groot ga dat mijn tepel dan niet meer mooi uitkomt enz... Daar had ik zelf echt niet bij stil gestaan, en valt me ook zwaar tegen

Maar 21 mei is al snel:D
Ik moet 13 april pas voor de pasprotheses, ben benieuwd wat wat jij allemaal zegt

Groetjes!

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 mrt 2010 - 21:25
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hi SunnyGurl!

Dat is gek.. Misschien heb ik meer borstweefsel dan jij? Moet ook zeggen dat ik ook een aantal BH's heb met B75 al zitten deze wel iets ruim. Toen ik eerst zei een grote C/kleine D wilde, zei hij ook niet dat dit onmogelijk was ofzo, hij liet me gewoon de protheses passen. Je kan zowiezo vlak voor de operatie nog aangeven dat hij er zoveel in mag stoppen als mogelijk

Aan je tikker te zien wordt je in dezelfde week geopereerd!? Waar ga je het laten doen en wie is je pc? Superspannend iniedergeval kunnen we er samen naartoe leven hihi!

Groetjes!

375cc & 350cc

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 mrt 2010 - 21:36
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Ja ik vind het ook wel vreemd dat ik niet zelf uit mag maken hoeveel er in komt, het is toch mijn lichaam, maar ok, hij zegt dan op zijn beurt weer dat het wel zijn naamplaatje krijgt, maar toch vind ik het niet eerlijk.
Ik ben van mezelf echt bijna plat zeg maar, dus er zal ook nie veel inpassen en wat hij dan zegt over die tepel die dan niet meer mooi op zijn plek staat kan ik dan ook wel weer begrijpen , maar goed..

Ja ik word dinsdag 18 mei geholpen ik weet alleen nog geen tijdstip.
En 13 april weet ik dus ook pas wat de cupmaat word.
het zal wel zoiezo een dual plane worden, mcghan 410.
Ik word geholpen in Oostburg, MWCZ, door Dr, van Not.
De enige kliniek hier in zeeland. Maar dat leek me wel het beste, anders moet je nog zo'n end terug rijden na de operatie, dat is ook niet echt fijn.
Leuk dat we samen er naartoe kunnen leven idd

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 mrt 2010 - 21:54
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Ik snap wel dat je er huiverig voor bent, ben ik zelf ook, maarja anderzijds; dit zijn wel mensen die jaaarenlang ervaring hebben en als ze zeggen dat het onnatuurlijk lijkt is het enige wat je kan eigenlijk daar maar op te vertrouwen.. Een volle B kan ook heel mooi zijn! Wat is je lengte/gewicht?
Leuk 18 mei! Ik op vrijdag Inderdaad fijn dat je in de buurt zit. Mocht er wel iets zijn, dan ben je er zo! Ik woon in Amsterdam en de kliniek zit in Den Haag dus wel een uurtje reizen helaas, maar heb er een goed gevoel over so nothing can stop me!

Ben benieuwd hoe je pas-sessie zal gaan!

Groetjes!

375cc & 350cc

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 mrt 2010 - 21:58
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Ja dat is ook weer zo, die man zal er wel verstand van hebben. Maar toch, als je heel je leven al niks hebt, je voelt een meisje van 10... en dan zoveel geld verder, voel je je een meisje van 15, is ook niet de bedoeling, maar goed, beter iets dan niets!
En ik moet eerst die pas sessie idd nog afwachten, misschien valt het allemaal reuze mee

Ik ben 1.70 en weeg 60 kilo. Een C leek me wel mooi haha
Ach we wachten het maar af

Ik las dat je ook rookte??
Mijn Pc wil dat ik stop, maar het lukt me nu echt nog niet.. vrees ook dat dat er niet van gaat komen, minderen probeer ik wel elke keer, steeds maar uitstellen van de volgende sigaret, dat lukt redelijk. Ik hoop maar dat ie bij het 2e consult niet gaat vragen of ik al gestopt ben :S

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 mrt 2010 - 22:11
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Ja het zal vast wel goedkomen!

Ik rook inderdaad, niet zo weinig ook heb veel verhalen gehoord over pc's die willen dat je stopt, maar Dr Koopmann zegt dus weer iets compleet anders. Hij zei dat het geen donder uitmaakt of je nou doorgaat of stopt, roken is zowiezo slecht voor je en volgens hem was het niet wetenschappelijk bewezen dat dit slecht is voor de genezing. Hmm heel gek eigenlijk, maar ik ga het wel proberen. Mochten er wel complicates optreden, dan wil ik niet hoeven denken: als ik nou wel gestopt was, dan misschien...

Groetjes!

375cc & 350cc

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 mrt 2010 - 22:15
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Klopt, mijn pc zei dat het gevaarlijk is voor als je onder narcose bent, je kan dan een soort van stikken.
maar ja.. dan zijn er ook wel weer hulpmiddelen om je in leven te houden toch?
En als je ff 3 weekjes stopt lijkt me ook niet dat je dan opeens weer schone longen hebt.
op een ander forum las ik dat het het belangrijkste is dat je op de dag van de operatie niet rookt.
en de dagen erna kan je niet eens roken, dan doet het best pijn zeggen ze.
ach ja.. we kunnen niet meer dan ons best doen he

Greetz

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 30 mrt 2010 - 03:22
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

hi!

Ik heb nog even met een bekende gesproken die een buikwandcorrectie heeft laten doen en ook rookt. Haar werd indd aangeraden minimaal 12 uur van te voren de laatste sigaret te roken en na de operatie 3 weken (!!!) te stoppen. Haha dat gaat me zowiezo niet lukken weet ik nu al, en aan jou te horen ook niet! Zolang we het maar een aantal dagen volhouden. 4 of 5 dagen moeten we gewoon voor elkaar krijgen, ik denk dat we onszelf daarmee al helpen qua genezing. En vitamine C he! Ook las ik ergens iets over arnica oid? Ik weet niet wat dat is of doet, jij wel? Of misschien iemand anders?

Weet jij eigenlijk al hoe je het gaat regelen met je werk/school?

ik ga weer aan het werk (nachtdienst, vandaar deze belachelijke tijd!) groetjes!

375cc & 350cc

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 30 mrt 2010 - 09:53
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Haha als het me zoiezo lukt om 5 dagen te stoppen dan stop ik maar helemaal denk ik:D maar ik vrees het ergste...
Ik denk ook wel dat je na de operatie niet zo snel meer rookt, als alles op klappen staat op de borstkas!

Ja vitamine C, maar dat heb ik dus weer gevraagd aan mijn pc, of ik dat van te voren moest gaan slikken ofzo, maar hij zei dat als je gewoon gezond bent dat je niks extras hoeft te nemen, dus nu weet ik het ook niet meer.
Arnica ? Geen idee, is dat niet dat spul om je littekens mooier te krijgen??
Of hoe heette dat nou ook alweer ??

Moest jij ook je eigen sport beha mee nemen naar het passen??
ik moet een B en C mee nemen, maar nog geen idee waar ik die ga halen of welk merk, iedereen zegt weer iets anders..

En ik werk maar af en toe, dus daar heb ik geen problemen mee straks denk ik. Dat valt wel te regelen. Het zal wel lastig worden om mijn dochter naar school te brengen, normaal doe ik dat op de fiets en zij achterop, maar dat zal ook wel goed komen.

Oh je doet nachtwerk haha, vandaar ja dat jenog zo laat was

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 31 mrt 2010 - 09:05
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Haha helemaal stoppen is misschien iets te optimistisch Maargoed je weet waarvoor je het doet he, een paar daagjes komt vast wel goed (ik praat mezelf ook moed in hoor!).

Vitamine C is zowiezo goed voor je weerstand. Ik neem al best vaak van die bruistabletten van Rotor C1000 en ik geloof dat dat wel werkt. Is nog superlekker ook! Ja arnica is voor littekens inderdaad, maar ik weet nou niet of dat pillen zijn of creme ofzo.. iemand?? Ik ga denk ik ook zo'n potje retreat creme van de Bergmankliniek zelf kopen. Ik wil goed voorbereid zijn en de minstmogelijk zichtbare littekens achteraf, dus dan meteen maar alles haha!

Nee ik hoefde niets mee te nemen op consult. Ze hadden daar een beha die ik aan moest doen toen ik die protheses ging passen. Heb veel goede ervaringen gelezen met de Hema sportbeha's en ik heb al gecheckt; ze zijn maar 15,00! Zien er ook prima uit dus daar zou je kunnen kijken? Je kan ook gewoon maar 1tje kopen in de maat die je wilt

Wel fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over je werk! Ik heb het al aan een aantal collega's verteld, nu alleen me manager nog. Dat ga ik denk ik zondag doen.. ben er wel een beetje zenuwachtig voor maar ik neem in een redelijk rustige periode gewoon 2 weken aan vakantiedagen op. Iedereen gaat bij ons te pas en te onpas op vakantie dus vrijkrijgen wordt geen probleem. Ik werk in een hotel en heb dus altijd verschillende diensten, deze week ben ik de nachtvlinder

Heb jij het al aan veel mensen verteld of ben je dat van plan? Ik bedacht me vannacht ineens dat m'n opa en oma's bijvoorbeeld, het natuurlijk ook gaan zien haha nouja door die ongemakkelijke momenten moet ik maar even heenbijten haha! Uiteindelijk is dit gewoon echt wat ik wil + ik doe het voor mezelf en voor niemand anders!

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 31 mrt 2010 - 13:50
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

haha ja, helemaal stoppen.. zie k nog niet voor me, maar wie weet..

die vitamine c en die cremes wil k ook wel doen, aangezien het flink strak zal staan !!! straks krijg je striemen ofzo :S

die beha's... ik moet er 2 mee nemen, en hij zei ook al , als je dat de dag van te voren doet, kan je ze nadien nog ruilen of terug brengen, het is alleen voor het passen, en dan kan je meteen zien of ie lekker zit.
1 mee nemen in een C maatje is ook een optie dan heb ik maar 1 keus hahaha
Zal eens kijken bij de hema.

En ik heb het aan mijn vriend uiteraard, mijn moeder, mijn oma (die weer aan mijn opa grrrrr) en mijn beste vriendin verteld.
Mijn oma vertrouw ik niet zo... die roddelt nog al graag binnen de familie, maar ja, zij zat erbij toen ik gebeld werd enz, dus ze hoorde het toen moest ik het wel vertellen. Ze dacht op zn minst dat ik een ziekte had en dood ging. Waarom moest ik anders zo snel geopereerd worden en wou ik er niks over vertellen. dus om haar uit de zorgen te halen heb ik het maar gezegd.
en mijn moeder gaat mee naar de consults, omdat mijn vriend veel van huis is voor zijn werk.
mijn beste vriendin tja, je wil toch wel met iemand anders overleggen dan met je moeder de hele tijd, dus ja. verder was ik nog niet van plan om het tegen iemand te zeggen, alleen al om het feit dat ze het je dan uit je hoofd gaan proberen te praten.
En zeggen dat het zonde is, dat het kan mislukken, dat je tevreden moet zijn met hoe je eruit ziet en dat mensen je moeten accepteren zoals je bent.
het feit dat je jezelf niet accepteert zoals je nu bent gaat er bij andere mensen die zoiets niet hebben( of juist WEL hebben hihi) niet in.
En als ze het achteraf zien, dat zal ongetwijfeld, dan is het al gebeurd, en kunnen ze me er niet meer onzeker over maken.
En precies zoals je zegt, ik doe het voor mezelf en niet voor een ander. dus ik heb dan ook geen behoefte aan de mening van een ander, mijn besluit staat vast

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 31 mrt 2010 - 19:19
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Ik heb gister een mail gestuurd naar de beautycoach om de datum te bevestigen! Alleen ineens begon ik te twijfelen over het aantal cc Tijdens het consult zijn we uitgekomen op 350 en 325 cc en hij heeft ook foto's gemaakt in mijn shirt met de protheses, maar als ik die nu terugzie denk ik mwah misschien kan het nog wel wat groter. Ik wil absoluut niet van die balonnen, maar wat jij ookal zei; als je het doet, moet je het goed doen... Nouja ik heb nog 7 weken om te beslissen... Lees trouwens ook bij veel meiden die een minder aantal cc hebben, maar wel op een grotere cup uitkomen dan wat de pc tegen mij zei.
Dilemmaaa!

Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
PNphpBB2 © 2003-2004