Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
Suzanne25
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 08 mrt 2010 - 10:20
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi Romashka,

hoe gaat het met je? Ik ben zo benieuwd naar de foto's, dus zou ik misschien je wachtwoord mogen hebben? Ik weet zo even niet hoe ik ee
persoonlijk bericht moet sturen, dus vandaar dat ik het even zo vraag.
Hoe gaat het slapen bij je? En heb je nog veel pijn?

Liefs Suzanne.

Image

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Reageer met quote Naar boven
romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 09 mrt 2010 - 21:23
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Heb nog een paar nieuwe foto´s geplaatst.
5 dagen PO

bij dr.Bruno D´Hondt Tongeren
Van 80A naar nu 4weken PO 75E
Ben 166 cm 56 kg

http://romashka.mijnalbum.nl/

ww per pb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger  
chartje
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 09 mrt 2010 - 23:30
Junior Gebruiker
Junior Gebruiker

Hey Romashka,

Wat fijn dat alles zo voorspoedig verlopen is voor je. Ik vind het super leuk om je operatieverslag te lezen, maar krijg er ook een beetje kriebels van in me buik. Ik ben namelijk a.s maandag aan de beurt bij dr. D'Hondt. Vind het zoooooo spannend!!

groetjes Charitha

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 10 mrt 2010 - 09:01
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

heay,

foto's zien er goed uit!!! heb net ook foto's van 5 dagen na de op geplaatst... hihi. morgen contole en hechtingen er als het goed is uit. hoe gaat het met jouw en de pijntjes??? alles onder controle?? bij mij wel. heb vooral last van de hechtingen. jeuken en irriteren zeg en ik begin ze met veel bewegingen te voelen, als of ze onder te veel spanning staan. mijn borsten doen geen pijn ze tintelen en jeuken alleen. de ergste druk is weg, gelukkig. zwelling begint af te nemen maar heb nog wel even te gaan.. hoe gaat eht bij jouw met slapen??? en wat voor dingen doe je allemaal alweer. ik beprek me tot wandelen en de gewone dagelijkse lichte dingen in huis (koken, thee zeten etc). wanneer ga jij weer aan het werk?? ik mag maandag weer. nou doe ik heel licht werk (intercedent) dus dat moet lukken. ik hoor graag hoe het met je gaat!!

4 maart 2010 van 70b-c naar 70d-dd
400 cc boven de spier.
Anatomische protese van McGhan type 510

http://miss-match.mijnalbums.nl
wachtwoord in profiel

romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 10 mrt 2010 - 09:38
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

chartje schreef:
Hey Romashka,

Wat fijn dat alles zo voorspoedig verlopen is voor je. Ik vind het super leuk om je operatieverslag te lezen, maar krijg er ook een beetje kriebels van in me buik. Ik ben namelijk a.s maandag aan de beurt bij dr. D'Hondt. Vind het zoooooo spannend!!

groetjes Charitha

Hoi Charitha
Wat spannend zeg! Voor jou duurt het ook niet meer lang! Ik hoop dat bij jou ook alles voorspoedig en goed verloopt.Dr.D´Hondt, Veerle + zijn team echt supervriendelijk en behulpzaam! Je zel je daar goed op je gemaak voelen,laat lekker alles over je heen komen en niet bang zijn,dat zal allemaal goed komen.
Ik wens je alvast heel veel succes maandag en ben ook reuze benieuwd naar jou verslaagje.
Liefs.Romashka

Ben 166 cm 56 kg

ww per pb

romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 10 mrt 2010 - 10:01
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hey miss-match.
Dank je.Heb je foto´s ook al gezien.Nou,dat ziet er echt een stuk beter uit! Nu dat de zwelling wat meer afgenomen is,dan heb je idd zo gespannende en drukkerige gevoel niet meer van binnen.Lekker he.
Met die hechtingen kan ik me wel voorstellen,dat het irriteerd,maar morgen als het goed is ben je er ook vanaf.Vind ook fijn dat je geen pijn meer hebt.Vind ook fijn dat je weer aan het werk gaat,van thuis verplicht te zitten,word je toch op gegevend momeent niet goed van...pffff....
Met mij gaat het ook goed! Had eigenlijk veel meer pijn verwacht,maar is al zo goed al weg,heb nog wel af en toe pijn scheutten,en last van die tape verband die zo strak eromheen zit.Dat jeukt en iriteert al laatste daagjes,maar ik word morgen daar ook gelukig van verlost! Verheug me op lekker douchen! Heb vandaag helemaal zelf voor het eerst mijn haar gewassen,daarvoor deed mijn vriendin dat.Probeer ook niet te veel thuis te doen,wat koken,afwassen,was vouwen (dat lukt gelukkig allemaal)
Ik begin zelf met werken pas over 5 weeken,werk in de huishoudelijk en schoonmaak en dat vind toch een zware werk,wil eerst zo goed mogelijk kunnen herstellen.
Ik slaap ook vanaf 2de nacht al goed door,ben alleen altijd vroeg wakker.Maar de middag dutje doet het ook weer goed hihi
Had ook al een paar laatste dagen gewandeld,maar vind nog veel te koud buiten,wil niet ziek worden,anders red ik dat echt niet,kan helemaal niet gebruiken.
Ik hoor van je ook graag hoe het verder met je gaat.Gelukkig valt het toch allemaal mee en kunnen we al over een paar weekjes lekker naar de lingerie winkel gaan om eindelijk met de plezier daar inslaan!!! Ik verheug me daar al heel erg op!
Liefs.Romashka

Ben 166 cm 56 kg

ww per pb

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 22 mrt 2010 - 22:22
Stamgast
Stamgast

Heyyy meiden

Hoe gaat het met jullie ?
Het is alweer even geleden maar ik kon niet op de site

Liefs Antoinette

Door dokter van Rappard in het velthuiskliniek (Eindhoven)

Dit is een echte aanrader !!!!

romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 23 mrt 2010 - 01:00
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hey Antoinette!!!
Met mij gaat het prima en met miss-match,als het goed ook!
Ja ik kon ook al lange tijd niet op het forum komen, en had het ook al bijna opgegeven,kon niemand meer volgen en vragen of het nog ging...Maar tussendoor nog even pb´tjes kunnen sturen en wel gerustgesteld,dat het alles in orde was met ideren!
Hoe is het met jou Antoinette?
Jij ben ook al inmiddels precies 3 maanden PO zie ik.Gaat het nog steeds prima? Jij kan al lekker alles he,wij moeten ons nog met alles beperken,tot we op zijn minst 6 weken halen,en dan kunnen we ook al langzaam beginnen oude leventje op te pakken,ik miss mijn sporten nu al zo erg! Heb al er genoeg van zitten en niks mogen doen...pfffff.... wat valt het toch zwaar om zichzelf in dingen te moeten beperken....Maar ja,het tijd gaat toch uiteindelijk snel en binnenkort kunnen we ook al meer.
Heb je nog nieuwe foto´s gemaakt hoe het nu uitziet? Ik ben wel benieuwd ernaar.
Als je mijne foto´s wil kijken stuur ik je een pb´tje met mijn ww.
Liefs.Romashka

Ben 166 cm 56 kg

ww per pb

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 23 mrt 2010 - 19:07
Stamgast
Stamgast

Heyyy Romashka

Ja ik wil je foto`s wel zien

Met mij gaat ook alles goed,ik ben net toevallig op controle geweest waar ik best een beetje tegenop zag.
Maar alles is gelukkig goed,alleen een klein verschil in grote,mijn recter borst is iets groter als de linker maar dat bleek al zo te zijn voor de bv.
Dat zag ik op de voor foto`s hahaha,en nooit eerder opgevallen stom he`
Ik kan en doe gelukkig weer alles alleen het buik slapen is nog steeds een beetje pijnlijk dat ik er wakker door word.
En dit kan beter worden of zo blijven dat wist de pc ook niet.

Ik doe nu sinds een paar weken zumba en dat gaat ook goed en is heel leuk

Ja vervelend he`dat het forum er steeds uit ligt,vooral voor de menen die net een bv hebben ondergaan

Ik ben blij dat alles goed met jullie gaat want ook ik heb aan jullie gedacht

Misschien msn of hyves een idee om met elkaar te kunnen kletsen ?
Dan kunnen we via pb onze gegevens wisselen.

Liefs Antoinette

Door dokter van Rappard in het velthuiskliniek (Eindhoven)

Dit is een echte aanrader !!!!

romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 23 mrt 2010 - 19:45
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hey Antoinette!!!
Wat leuk dat je ook aan ons gedacht had!
Ja is wel vervelend,dat het forum niet altijd doet.Ook voor die mensen die net een bv zijn ondergaan,maar vind ik vooral voor die mensen die een bv willen doen en zijn rond het snuffelen en orienteren voor een pc, kliniek of een ziekenhuis! Hier,dankzij dit forum heb ik ook mijn pc gevonden,anders wist ik het ook niet waar ik het zoeken moest...Dankzij het forum, foto´s erop en de ervaringen van andere meiden heb ik De mij pc kunnen vinden,waar ik heel blij mee ben!!!! Daarom vind ik het ook vervelend voor andere meiden,als ze niet erop kunnen.
Wat fijn dat je op controle was geweest en het alles goed mee is!!! Waarom zat je er tegenop om op controle te gaan?
Ja,het buik slapen,dat is bij iedereen anders he...Maar laten we hopen dat het ook nog goed komt en je er geen last mee zal hebben.
Zumba is wel leuk he,ik had het zelf nog nooit gedaan,maar wel gezien,zal ook een keertje willen proberen.
Ik ben zelf BodyCombat en Body Pump aan het doen ook zwemmen en 2 keer per week naar sauna.ook af en toe BodyAttak.Is hartstikke leuk!
Gek is dat he,dat je het verschil in je borst niet zag,voor je de foto´s van voor je operatie had gezien,maar is vrij normaal om assimetrische borsten te hebben.Wel bij ene is wat meer te zien dan bij een andere.
Het zal wel leuk zijn als we ook op MSN of op Hyves kunnen kletsen.Ik heb mijn MSN adres in mijn profiel staan.Ik zal je een pb´tje met mijn ww sturen om fotos te bekijken hihi.Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Liefs.Romashka

Ben 166 cm 56 kg

ww per pb

Suzanne25
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 28 mrt 2010 - 14:10
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hallo ladies,

ook mij is het al een tijdje niet gelukt om op de site te komen. Voor mij is het aanstaande vrijdag de dag, en ik kan echt niet meer wachten! De zenuwen zullen nog wel komen, maar ik kan niet meer wachten totdat ik EIN-DE-LIJK alle lingerie kan gaan passen!
Hoe verloopt verder het herstel bij jullie?

Groetjes Suzanne

Image

romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 28 mrt 2010 - 17:07
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hey Suzanne!
Ik had aan je nog laatst gedacht,maar kon weer eens niet op de forum komen.
Bij mij gaat het herstel heel goed! Ben al 23 dagen PO en kan weer bijna alles,behalf zwaar tillen en veel kracht op mijn borstspieren te zetten.De zwelling is ook al veel minder geworden.
Was vandaag nog toevallig in de stad geweest om wat lengirie te passen hihi. Heb beste zat me vandaag een bh van Hunkelmoller 75E, 80 was me een beetje te wijd 75D iets te krap.Maar ik denk als de zwelling helemaal afgenomen is zal ik zeker op volle 75C of klein 75D uitkomen.Heb nu sportbh van 80C en die zit me ideal! Ben benieuwd wat het straks wordt.Was wel leuk om even lengirie te passen.
Liefs.Romashka

Ben 166 cm 56 kg

ww per pb

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 01 apr 2010 - 20:50
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi Romashka!

Al een aantal weken hou ik je verslagje in de gaten en lees ik mee. Ik heb er echt veel aan! Omdat je ongeveer hetzelfde aantal cc hebt als dat ik ook krijg (ik twijfel nog een beetje..) wou ik je vragen of ik je ww mag om je foto's te bekijken!
Alvast heel erg bedankt!!!
Liefs

Eurosilicone, Medium Profile, Dual plane
375cc & 350cc

van A75 naar hopelijk een grote C/kleine D

www.nickypedia87.mijnalbum.nl
de voor-foto's, ww via pb

romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 01 apr 2010 - 23:04
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Wat leuk dat je mijn topic volgt! Jammer werkt het forum niet altijd mee he,maar laatste dagen doet ie wel goed hoor.Ik had er ook erg veel aan gehad hoor.Leuk dat zo forum bestaat he.
En jou twijfels zijn volkomen normaal hoor ik had er ook over getwijfeld,jij bent echt niet de enigste! Ik twijfelde ook tussen 32o en 360 cc´s.Maar dan wel ze werden bij me achter het spier geplaatst, Mag ik je vragen hoeveel is je lengte/gewicht /omvang? En bij welke pc wordt het gedaan?
En natuurlijk meid mag je mijn ww hebben! Ik stuur je een pb´tje ermee

Ben 166 cm 56 kg

ww per pb

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 01 apr 2010 - 23:51
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi ik heb even je topic gelezen! en ben nu reuze benieuwd
Zou ik ook je ww mogen??

Groetjes!

nickypedia
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 02 apr 2010 - 09:31
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Bedankt voor je pb+bericht! Maar wouw, wat zijn ze mooi!!!!! Littekens zien er ook netjes uit! Ik hoop dat die van mij ook zo mogen worden zeg. Wat had je voorheen voor cup en nu? En heb je de protheses geheel achter de spier of ook dual plane zoals ik ze krijg? Je borsten lijken wel een beetje op die van mij, alleen zijn mijne wat ongelijk.

Ja wel vervelend dat de site er af en toe uitligt. Ik ken het andere forum idd, maar die was laatst ook een paar dagen under construction en toen het gemaakt was, probeerde ik weer in te loggen maar sindsdien kan ik alleen maar op het beginscherm komen heb alles al geprobeerd (gesch. en cookies wissen) maar niks helpt. Super jammer want daar staan ook zoveel superleuke en handige topics op. Volgens mij zijn daar ook meer members actief.

Jaa die twijfels, zo irritant! Het gaat uiteindelijk wel om een keuze die bepalend is voor minstens 20 jaar als alles goed gaat! Wel lees ik overal dat je bij twijfels altijd voor de grootste optie moet kiezen haha, ik maak wel een nieuwe afspraak met de pc om het nog eens te bekijken...

ik laat me opereren door dr Koopmann in de Bergmankliniek (Den Haag).
Mijn omvang onder de borst is 77cm. Ik ben 1,75m en weeg denk ik 64kg (heb al een jaar niet op de weegschaal gestaan). Ik zal je een foto sturen zodat je een indruk krijgt.

x Nicky!

Eurosilicone, Medium Profile, Dual plane
375cc & 350cc

van A75 naar hopelijk een grote C/kleine D

www.nickypedia87.mijnalbum.nl
de voor-foto's, ww via pb

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 02 apr 2010 - 13:04
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Ik sluit me helemaal bij nicky aan!
Ze zijn echt mooi geworden!
Ik vind het er echt heel natuurlijk uit zien
Littekens ook heel mooi weggetrokken
heb jij daar die creme voor gebruikt??

Veel plezier met je mooie nieuwe voorgevel haha

Groetjes!

romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 02 apr 2010 - 14:01
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hey nickypedia .
Dank je meid voor je complimentjes!
Ik heb ook je foto's kunnen zien en ze lijken idd een beetje op die van mij toen Ik had voorheen 80A gehad,nu was ik nog in de lingeriewinkel geweest om te passen. Omvang 80 zat me nu toch een beetje te weid.75D zat me beste.
Ik heb ze achter het spier gekregen (dat was de specialiteit van D'Hondt,hij plaatst het altijd achter het spier), maar ook omdat ik zelf niet genoeg borstweefsel had. Ben ook heel blij met het resultaat nu,had het niet anders gewild,en ben blij dat ik voor 360 cc uiteindelijk ben gegaan,omdat achter het spier uiteindelijk wat cc's verloren gaan.Maar jij krijgt het dual plane toch? Dus ik zou gewoon nogmaals goed passen en kijken wat je beter staat en naar je pc luisteren! Jij hebt een heel mooi slanke lijf wil ik wel zeggen! Heel mooi,en dat is idd belangrijk dat het niet nep gaat uitzien (voor mij was dat wel belangrijk in ieder geval) En idd,als je te veel twijfelt,maak gewoon en nieuwe afspraak en pas het nog eens,als er mogelijkheid voor is-maak er ook gebruik van!
Wat het andere forum betreft. Die had een tijdje idd wel eens probleempjes met het inloggen,maar nu werkt het weer prima! Dus ik zou het weer proberen om daar in te logen. Daar is ook,net als hier heel leuk hoor! En nog meer ervaringen kunnen toch nooit kwaad hé.
Ik spreek je nog meid,als het wat is vragen zijn altijd welkom hoor!
Liefs.Romashka

Ben 166 cm 56 kg

ww per pb

romashka
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 02 apr 2010 - 14:05
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

SunnyGurl schreef:
Ik sluit me helemaal bij nicky aan!
Ze zijn echt mooi geworden!
Ik vind het er echt heel natuurlijk uit zien
Littekens ook heel mooi weggetrokken
heb jij daar die creme voor gebruikt??

Veel plezier met je mooie nieuwe voorgevel haha

Groetjes!

Hey SunnyGurl
Dank je meid!
Voor littekens heb ik nog geen creme gebruikt,dat mocht nog niet van mijn pc,pas na 6 weken! Bij de volgende controle op 20 april krijg ik te horen wat ik eindelijk mag doen! Dan zijn mijn 6 verplichte weeken voorbij!!! Ik kijk er echt naar uit! Wil eindelijk weer gaan sporten,fietsen,zwemmen,rennen en etc. Heb al genoeg van die beperkingen...maar als je mooi wilt zijn ...daar doen we toch alles voor he hihi
Liefs.Romashka

Ben 166 cm 56 kg

ww per pb

SunnyGurl
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 03 apr 2010 - 19:21
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

JA Die beperkingen zijn wel een minpuntje haha
Vooral zwemmen zou ik dan ook graag willen, je nieuwe lichaam showen
Nou veel succes met je herstel nog!

Groetjes

Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
PNphpBB2 © 2003-2004