Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
miss-match
21 Onderwerp: miss-match - bv (dr. van der Weij, Boerhaave Kliniek)  BerichtGeplaatst: 23 okt 2009 - 17:17
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Ik ga woensdag naar Boerhaave voor een eerste consult. ik heb het gesprek met dr. van der Weij. ik ben reuze zenuwachtig.....

Kan iemand me vertellen hoe zo'n eerste gesprek gaat en heeft iemand ervaringen met dr van der Weij?

ik hoor het heel erg graag!!!!!

4 maart 2010 van 70b-c naar 70d-dd
400 cc boven de spier.
Anatomische protese van McGhan type 510

http://miss-match.mijnalbums.nl
wachtwoord in profiel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger  
Reageer met quote Naar boven
kleintje1983
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 23 okt 2009 - 21:45
Vaste Bezoeker
Vaste Bezoeker

hallo miss,
Ik heb geen ervaring met deze chirurg. Maar lees heel veel goeie dingen over deze man!
Op deze site staat bijvoorbeeld een lijst met vragen die je mee kan nemen. Hoogstwaarschijnlijk zal de pc je een aantal vragen stellen zoals:
wat zijn je wensen, je medische achtergrond, evt borstkanker in de familie, medicijn,alcohol-en tabakgebruik. Tevens zal hij je van alles uitleggen wat mogelijk en niet mogelijk is om zoveel mogelijk aan jou wens te kunnen voldoen.
Ik heb een tip die een beetje vreemd kan overkomen....Omdat niet alle pc's op het 1ste consult je opmeten is het verstandig om het zelf ook even te doen. Op deze site en die van Livera bijv. kan je je oorspronkelijke maat vinden. Ik zeg oorspronkelijke omdat een behamaat nog al eens kan afwijken. Ik droeg bijvoorbeeld 75B Mijn chirurg meette 85AA. In verhouding klopt het wel maar hier komt het: