Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
miss-match
21 Onderwerp: miss-match - bv (dr. van der Weij, Boerhaave Kliniek)  BerichtGeplaatst: 23 okt 2009 - 17:17
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Ik ga woensdag naar Boerhaave voor een eerste consult. ik heb het gesprek met dr. van der Weij. ik ben reuze zenuwachtig.....

Kan iemand me vertellen hoe zo'n eerste gesprek gaat en heeft iemand ervaringen met dr van der Weij?

ik hoor het heel erg graag!!!!!

4 maart 2010 van 70b-c naar 70d-dd
400 cc boven de spier.
Anatomische protese van McGhan type 510

http://miss-match.mijnalbums.nl
wachtwoord in profiel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger  
Reageer met quote Naar boven
kleintje1983
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 23 okt 2009 - 21:45
Vaste Bezoeker
Vaste Bezoeker

hallo miss,
Ik heb geen ervaring met deze chirurg. Maar lees heel veel goeie dingen over deze man!
Op deze site staat bijvoorbeeld een lijst met vragen die je mee kan nemen. Hoogstwaarschijnlijk zal de pc je een aantal vragen stellen zoals:
wat zijn je wensen, je medische achtergrond, evt borstkanker in de familie, medicijn,alcohol-en tabakgebruik. Tevens zal hij je van alles uitleggen wat mogelijk en niet mogelijk is om zoveel mogelijk aan jou wens te kunnen voldoen.
Ik heb een tip die een beetje vreemd kan overkomen....Omdat niet alle pc's op het 1ste consult je opmeten is het verstandig om het zelf ook even te doen. Op deze site en die van Livera bijv. kan je je oorspronkelijke maat vinden. Ik zeg oorspronkelijke omdat een behamaat nog al eens kan afwijken. Ik droeg bijvoorbeeld 75B Mijn chirurg meette 85AA. In verhouding klopt het wel maar hier komt het:
Mijn chirurg gebruikt een tabel om het aantal CC te bepalen (en natuurlijk eigen inzicht) als ik niet was opgemeten had ik niet beter geweten dan dat ik een 75B had. Volgens zijn tabel zou ik in dat geval met 310cc op een volle D cup uitkomen. Nu hij exact gemeten had kon hij zeggen dat ik met 310 cc hooguit op een C uitkwam.
Bedenk goed wat je van de pc wil weten, en natuurlijk wat je zelf graag wilt.Doe voor de zekerheid een Beha aan zonder vulling (of neem een goedkope beha met je gewenste cup mee ) is handig voor als je een prothese mag passen. En natuurlijk een strak shirtje.
Laat het gesprek over je heen komen en geniet van de spannende tijd!!

Succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 okt 2009 - 12:39
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Thanks voor je tip! Het gesprek is goed gegaan en als het allemaal goed gaat ga ik 5 maart onder het mes. Eerst natuurlijk nog een pas sessie. Ik ga pas 5 maart omdat ik eerst nog even lekker op vakantie ga. Ik vond de dokter een hele aardige man die alles duidelijk wist te vertellen.

Het word een 510 400cc boven de spier van (ben het merk even kwijt mc nog wat)

Ben benieuwd naar de pas sessie. 400cc klinkt nog een beetje groot maar voor de spiegel was de kleinere echt niet mooi. Afwachten wat er uit de pas sessie gaat komen.

Mensen nog tips over wat te vragen en mee te nemen?

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

kleintje1983
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 29 okt 2009 - 21:57
Vaste Bezoeker
Vaste Bezoeker

Fijn dat het gesprek zo goed is gegaan. Heeft hij al je vragen kunnen beantwoorden? Wat het cc betreft.. Tja ach ligt aan wat voor je maat je hebt en wat je wilt. Ik had achteraf ook best 350(of nog iets meer )cc gewilt. Als je van een AA komt zal je waarschijnlijk een C/D krijgen (met een anatomische)? Mc ghan bedoel je waarschijnlijk... ja dat is de meest geliefde op de markt.Helemaal bekend met de types ben ik niet. 510 is dat niet de nieuwste van anatomische die met een holle achterkant? lekker joh nog even op vakantie had ik ook gedaan 2 weken tunesie, een week thuis en toen operatie. Ga je lang op vakantie, of is dat gewoon praktischer Maart? Werk je? en neem je dan verlof of ga je de ziektewet in... Maar moet je nog een pas-sessie of begreep ik je verkeerd, je weet nu dat kleiner al niet stond. Misschien is het handig om bij zeeman of soortgelijke winkel een goedkope sportbeha te kopen in een C of D (verwacht ik aan aantal cc te zien). Heb ik gedaan in uitverkop 3euro (ja echt) en daar kon ik goed in passen. In je eigen behas zal het niet passen. Wanneer ga je passen?

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 31 okt 2009 - 08:48
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hij kon idd alles beantwoorden. 510 is idd het nieuwste model, met holle achterkant en extra verharding in de bolling. De pas sessie is met een vepleegster en dan ga je voor de zekerheid nog een keer een aantal maten protheses passen. Die zitten al in bh's. Ik weet eigenlijk al precies welke ik wil, meer het is even voor het volledige plaatje (volle bh met shirt eroverheen). Ik ga 19 dec een maand naar Australie en helaas kan ik daarna niet meteen weer een week vrij krijgen van mijn werk (heel begrijpelijk) ivm de planning.

Ik ga van een leeggelopen (na afvallen, 40 kg) E weer terug naar een volle D-E. Dat hij de prothese erop legde was het net of ik mijn oude borsten weer terug zag. Daarom wil ik ook de pas sessie nog doen, mijn lichaam is helemaal veranderd na het afvallen en ik wil gewoon zeker weten of ze niet te groot zijn. Anders moeten we een andere oplossing gaan bedenken (liften ofzo).

Mocht jij ook 6 maanden niet op je buik slapen? Wanneer ben jij weer begonnen met werken, hij zegt dat het voor mij na een week alweer kan. Ik doe zittend werk. hoe lang heb jij nog pijn gehad etc? Helaas kan de dokter dit alleen maar theoretisch beantwoorden, dus ik hoop dat jij mij wat meer kan vertellen.

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

kleintje1983
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 31 okt 2009 - 16:36
Vaste Bezoeker
Vaste Bezoeker

Ik kan je alleen uit mijn eigen ervaring vertellen. Ik heb een fysiek zware baan; in een winkel, sleep met dozen, pallets en veel tillen. Ik heb een hele nuchtere chirurg. Na de controle, 1 week na de operatie mocht ik alles doen wat ik pijnloos kon doen. Alleen zoals hij zei; aan de rekstok hangen moet je nog niet wilen. Zo vroeg ik ook aan hem of het erg was dat ik al dingen hoog uit keukenkastjes pakte (lees je ook veel waarschuwingen over)ik had namelijk daar geen last van en betrapte mezelf op dat ik wakker werd met mijn armen boven mijn hoofd. Simpele redenering: bij dat soort bewegingen gebruik je je borstspier wel maar dat kan geen kwaad, alleen kan het pijnlijk zijn en in dat geval beter niet doen en even wachten. Bewegingen waar ontzettend veel druk op je spier komt te staan mocht niet. Zo lees je veel over niet mogen stofzuigen, ramen lappen e.d binnen 6 weken. Heeft mijn chirurg het niet eens over gehad, dat deed ik al na een week. WEL moest ik oppassen met springen, rennen, paardrijden enz. beslist niet binnen 6 weken omdat het inkapselen echt even de mogelijkheid moest krijgen. Slapen op mijn zij na ongeveer 2 weken, op mij buik lukt nog niet, dat geeft teveel druk. Ik heb 3weken ziektewet gehad (ziektewet heb je recht op hoor!! Al klinkt dat nog zo vreemd voor een cosmetische ingreep, heb het allemaal uitgezocht), daarna een week 50% en nu volledig.
Misschien heb je het al gezegd maar krijg je ze op of onder de spier? Van wat ik hier heel veel lees op forum lees hervatten velen hun werk op kantoor na 1 a 2 weken. Vooral als je ze op de spier hebt zal dat waarschijnlijk goed kunnen. Ik had best na 1 week op kantoor aan het werk gekunt, maar aangezien mijn werk fysiek is heb ik uit zelfbescherming 3 weken thuis gezeten omdat ik geen middenweg heb op het werk, ik zou gauw te zwaar gaan tillen.
Dan nog even over de pijn: wil je het echt weten? De eerste dag is net na een bevalling, denkend dit nooit meer!! Wat een pijn! Ik heb in de uitslaapkamer nog 3 x pijnstilling via infuus gehad (en ik heb een hoge pijngrens) Ik was zelfs mobieler na bevalling hahah. Ik kon niet zelf omhoog komen, slip uittrekken. Maar met de dag ging alles beter, kon snel weer van alles. Het is het allemaal waard geweest.
Mijn boodschap: vertrouw op je lichaam die geeft precies aan wat het aankan en wat (nog) niet. Maar eh Australie heerlijk joh backpacken?

kleintje1983
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 31 okt 2009 - 19:47
Vaste Bezoeker
Vaste Bezoeker

Er schoot me nog wat te binnen... misschien dat je toch iets rustiger aan moet doen in het begin dan als je ronde zou krijgen. Ivm het nog "los'zitten van je prothese kantelen ze volgens mij makkelijker in het begin. Daar weet je pc wel antwoord op of dat je daar misschien extra rekening mee moet houdden

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 01 nov 2009 - 09:44
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

hoi,

Ik ga voor de nieuwste 510 400 cc en nu vraag ik me af welke meiden hebben hier ervaring mee? ik krijg hem boven de spier.

Graag hoor ik jullie reacties!!!

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 24 feb 2010 - 14:22
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

gisteren operatie datum definitief en vandaag het geld overgemaakt.

volgende week donderdag is de grote dag!!! ik heb er ongelovelijk veel zin in maar ik ben ook ontzettend zenuwachtig... is natuurlijk niet niets. van een leeggelopen e naar een volle c/d. ik kan niet wachten op het resultaat!!!

ik wordt trouwens geholpen in de Boerhaave kliniek door dhr van der Weij.

binnenkort volgen de voor foto's en eigenlijk ook al snel de eerste na foto's.

ik hou jullie op de hoogte!!

xx

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

Daisy8
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 24 feb 2010 - 14:46
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hoi Miss-match,

Ik krijg ook 4 maart mijn lang verwachte borstvergroting. Vanmiddag heb ik de tijd door gekregen. Ik moet om 8 uur aanwezig zijn en om 8.30 starten ze met de operatie. Echt een super tijd dus! Ik heb (voor nog maar 8 dagen) een a/aa cup en ga hopelijk naar een c cup

Image

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 24 feb 2010 - 22:00
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

hoi daisy8,

grappig dat we op de zelfde dag onder het mes gaan als jij wakker wordt gaat het bij mij net beginnen. ik moet nl om 14.00... alvast heel veel succes!!! voor welke prothese ga jij??

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

Daisy8
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 24 feb 2010 - 23:18
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Hey miss-match,

Ik krijg 325 of 350cc dual plane. Dus half onder de spier. Ronde protheses van Eurosilicone. Ik ben behoorlijk nerveus al aan het worden hoor. He zit dat met jou?

Image

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 26 feb 2010 - 17:00
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

hi,

Ik ben ook echt super zenuwachtig! Vandaag te horen gekregen dat de betaling rond is en mijn borsten dinsdag geleverd gaan worden Ik krijg mijn implantaten boven de spier. ik krijg een mcghan 510 anatomisch 400 cc.

Hoe heb jij het geregeld met vrij van je werk enzo? Ik neem een week vrij op, heb toch genoeg dagen per jaar. Ik ben wel blij dat ik nu al ga, dan zien ze er van de zomer mooi uit hoop ik. Nog maar een paar nachtjes slapen.
Van het weekend de voor foto's maken.
Waarom heb jij voor een borstvergroting gekozen of mag ik dat niet vragen??

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 26 feb 2010 - 18:06
Stamgast
Stamgast

Hai meiden...het is nu bijna zover voor jullie
Dat jullie zenuwachtig zijn hoort erbij,dat was ik ook
Maar achteraf had ik zoiets van pfff ben ik hier nu zo zenuwachtig voor geweest.
Echt het valt allemaal 200% mee.
Dus bij deze wens ik jullie alvast heel veel succes icon_boogy

Liefs Antoinette

Door dokter van Rappard in het velthuiskliniek (Eindhoven)

Dit is een echte aanrader !!!!

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 28 feb 2010 - 11:21
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

Heay Antoinette,

ja eindelijk is het bijna zover de zenuwen zijn redelijk onder controle te houden. woensdag zal ik wel drama slapen maar goed dat is te verwachten.. dat nuchter blijven lijkt me nog wel lastig... om 6.30 ontbijten en dan tot na de operatie niet meer eten. ik ga pas om 14.00 onder het mes.. knor knor

het enige waar ik nog wel een beetje nerveus over ben is de pijn na de operatie.. hoe was die bij jouw??

nog maar een paar nachtjes slapen:)

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

Antoinettekyra
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 28 feb 2010 - 11:52
Stamgast
Stamgast

Hoi Miss

De pijn na de operatie is mij heel erg mee gevallen.
Je kunt het vergelijken met een flinke spierpijn
Maar die is goed te verdragen hoor
Als het goed is krijg je pijnstillers en die helpen heel goed.
Het ergste vond ik het s morgens uit bed komen dan ben je helemaal stijf,althans bij je borsten dan hahaha.
Maar als je dan op de been bent zakt de pijn ook af.

Liefs Antoinette

Door dokter van Rappard in het velthuiskliniek (Eindhoven)

Dit is een echte aanrader !!!!

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 02 mrt 2010 - 18:22
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

hi,

nog maar twee daagjes te gaan... een nieuw speciaal rugligkussen gekocht.. ben nl een fanatieke buikslaper en net een account aangemaakt bij een online fotoboek voor de foto's. straks even de voor foto's maken. ik kan echt niket wachten tot het zo ver is!!
nog maar twee daagjes tot donderdag 14.00

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

jenna1975
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 03 mrt 2010 - 22:30
Junior Gebruiker
Junior Gebruiker

Hoi,,

Ik ben 5 jaar geleden geholpen door dr.van der weij(als het tenminste dezelfde is). Hij was toen werkzaam in kliniek roosendaal. Ik heb geen goede ervaring met hem en een kennis ook niet. Zij heeft zelfs een rechtzaak tegen hem aangespannen. Wij hebben beide ontzettend last van kapselvorming en die van mij worden 11 maart eruit gehaald en er worden nieuwe geplaatst. Ik hoop voor je dat het niet dezelfde is!! Het schijnt dat hij ze niet goed plaatst waardoor dit gebeurt.

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 04 mrt 2010 - 09:06
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

hi jenna,

jammer dat jij geen goede ervaringen met hem heb gehad, als het al dezelfde is. altijd jammer als iets niet gaat zoals je wilt en helemaal met zo iets als je borsten. gelukkig zijn er ook meer dan genoeg dames hier op het forum die wel goede ervaringen met hem hebben en dat ik een goed gevoel bij hem heb. hier houd ik me dan ook aan vast. ik ben mijn zenuwen volledig voorbij en ga om 14.00 vanmiddag rustig onder het mes en hoop/reken op een goede uitkomst. fout gaan kan het bij elke operatie maar daar houd ik me nu helemaal niet meer meebezig.

ik hoop dat het bij jullie helemaal goed is gekomen en dat jullie nu blij zijn met de resultaten.

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

miss-match
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 05 mrt 2010 - 09:45
Regelmatige Bezoeker
Regelmatige Bezoeker

nou het is allemaal achter de rug de zenuwen bouwde zich gisteren nog redelijk op maar eht viel mij nog mee. iedereen was erg aardig in de kliniek tijdens het voorbereiden en ook er na. hoe ze tijdens de operatie waren weet ik natuurlijk niet gisteravond na de operatie mijn borsten in een spiegel bewonderd en ook even aan mijn ouders laten zien. ben blij dat ik dat gisteren heb gedaan want vanddag zijn ze lekker opgezet en beurs... auw. nou ja eigenlijk valt het nog wel mee met de pijn. vind ik. het doet alleen helse pijn met uit liggende positie opstaan, verder zeurt het gewoon een beetje. ik heb net na mijn ontbijtje waar ik echt wel aan toe was (had me toch een honger en dorst) twee pilletjes genomen. zo even met mijn mams met de auto naar de stada om twee extra bh's te kopen 1 is echt te weinig voor 6 weken en een vestje. vestjes is het enige wat aan en vooral uit gaat... heb vannacht neit echt lekker geslapen. was om 1 uur al wakker. ben dan ook helemaal neit gewend om op mijn buik te slapen.... vanmiddag komen twee vriendinnetjes op bezoek als ik dat aankan. anders ga ik lekker op de bank hangen. ik moet zeggen dat ik minder last heb van achterover zitten dan helemaal liggen. vooral het overeind komen is een stuk makkelijker zittend. net even tweee fotootjes gemaakt en dan volgende week weer even twee voor de beeldvorming. ben wel benieuwd hoe jullie de eerste paar dagen na de operatie ervaren?

400 cc boven de spier.

wachtwoord in profiel

Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
PNphpBB2 © 2003-2004