| Auteur |
Bericht |
|
|
|
Onderwerp: romashka - bv (Dr. D'Hondt)
Geplaatst: 19 feb 2010 - 00:22
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Hoi hoi iedereen.
Ik vind het heel leuk dat ik op zo een gezellige forum terecht ben gekomen,waar iedereen elkaar kunt begrijpen om die dingen waar we mee zitten en dat doet ons een grote familie hier op het forum.Dat we eigen verhalen en probleemen neer kunnen zetten en weten dat we hier wel begrijpen zullen worden,hoewel dat soms zelfs met je eigen dierbaren en familie nog niet eens lukt...
Hierbij wil ik ook mijn verhaal met jullie delen.
Ik overweeg een borstvergroting al ongeveer 5 jaar en tot nu toe zat er telkens weer wat tussen. Maar nu is eigenlijk zo ver,dat ik eindelijk mijn droom waar kan maken, ondanks dat ik door mijn man in het begin helemaal niet begrepen kon worden.Maar nu ik het toch doorgezet had,is gelukkig toch al helemaal goed gekomen en nu snapt hij ook wat het voor mij werkelijk betekent en hoe ik ermee ook zat.
Ik was al op 3 plaatsen voor mijn consult geweest (LineaAestetik en BeauCare ) en is me toch minder bevallen,hoewel ik er ook veel positieve reacties over las,maar mijn eigen ervaring ermee was me toch een beetje tegen gevallen.Had zo gevoel bij dat je daar maar een nummertje bent en verder niks persoonlijks.
Na goed op dit forum rond te snuffelen en veel lezen kwam ik toch op dr. Bruno D´Hondt terecht.
Had er heel veel positieve reacties over hem gelezen en foto´s van zijn werk bekeken en beslot ik toch nog even daar een kijkje te gaan nemen.Dus had ik daar ook maar mijn 3 de consult gedan.En dat beviel me ook super goed bij hem.
Hij kwam inderdaad heel profissioneel en ervaren over.Had me al van begin af op mijn gemaak gesteld. Toen begon hij zijn verhaal te doen hoe het in zijn werk gaat en wat zijn de voordelen en nadelen van een bv.En nog veel meer...
Dus na zijn verhal had ik eigenlijk al alle antwoorden op mijn vragen al gekregen,die ik alvast thuis op het lijstje had gezet,zonder dat ik die nog gesteld had. dus had zelf nog maar een paar vragen over. Toen hadden we nog naar mijn persoonlijke situatie gekeken,wat voor mijn lichaanbouw beter zou staan en wat ik zelf wil en verwacht.Alles opgemeten en gepast en kwamen samen tot een keus.
Ik had ook een paar foto´s mee genomen hoe ik het zou willen hebben en hoe absoluut niet. Hij had me ook kunnen vertellen bij de foute foto´s wat er mis was gegaan en waarom.
Dus na een uurtje consult wat ik daar had met de pc zelf! Wat voor me ook heel belangerijk was, had ik besloten dat ik daar in de goede handen terecht kwam en dat hij die pc wordt die mijn droom waar kan maken.
Dus ik heb al een datum vast staan en kan natuurlijk net als jullie niet wachten tot dat eindelijk kan gebeuren. Dat wordt 5 maart op mijn verjaardag!.Dus van mij mag dat al gebeuren hoor!
Ik zal jullie op de hoogte houden en ook mijn verslag erover geven hoe het allemaal verlopen is.
Graag hoor ik ook jullie reacties en meningen erover.
Ook had ik graag nog wat verhalen willen weten van de meiden die bij hem waren geweest en daar zich laten behandelen.Hoop ik ook natuurlijk om wat persoonlijke berichten te kunnen ontvangen.
Groetjes. Romashka |
_________________ Ik heb ze!!! 5 maart 2010
McGhan 410 ST MM
360cc achter de spier anatomishe geruwd
bij dr.Bruno D´Hondt Tongeren
Van 80A naar nu 4weken PO 75E
Ben 166 cm 56 kg
http://romashka.mijnalbum.nl/
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp: romashka - bv (Dr. D
Geplaatst: 27 feb 2010 - 01:08
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Raar, helemaal geen reacties....
Niemand bij D´ Hondt geweest? |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 28 feb 2010 - 09:06
|
|
Junior Gebruiker

|
|
Hoi Romashka,
Ik ben onlangs (12 febr.) bij dr. D'Hondt onder het mes geweest. Ook ik had me eerst heel goed ingelezen, want ik wilde niet zomaar bij een knutselaar terecht komen. Ik ben zeer tevreden over de operatie, herstel en natuurlijk resultaat. Ik ben na 9 dagen rust alweer voorzichtig gaan werken en dat is me nog niet eens ontzettend tegen gevallen. Nu na twee weken, horen ze al echt bij me en zou ik al niet meer echt goed weten hoe het daarvoor was. Mocht je nog info horen geef maar een seintje, ik heb niet altijd de kans om hier te kijken. groeten Tyra  |
|
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 04 mrt 2010 - 18:49
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Jehoe morgen ben ik eindelijk aan de buurt!!!
Ik verheug me daar al heel erg op en ben helemaal niet zenuwachtig!!!
 |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 04 mrt 2010 - 19:17
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Hey Romashka,
je bent morgen al aan de beurt!! Echt super spannend joh.. Ik ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat!
Laat me maar weten hoe het allemaal is gegaan en dergelijke.. Heel veel succes morgen,..
Liefs Suzanne |
_________________ 2 april 2010 is the day
335 CC McGhan anatomisch onder de spier
Van 75 B naar ??
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 04 mrt 2010 - 19:52
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Hoi Suzanne!
Dank je wel!
Ja morgen is al zo ver jeppie,ben echt heel blij mee.Heb er zo naar geleefd en nu is al eindelijk zover,ik hoop alleen dat ik nog lekker kan slappen voor morgen!
Ik laat je zeker alemaal weten hoe het allemaal gegaan was en de rest van mijn verhaaltje! hihi
Zal ook foto´ op internet plaatsen,als ik die heb.
Liefs.Romashka |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 05 mrt 2010 - 19:24
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Hoi Romashka,
je hebt het achter de rug!! Ik ben zooo benieuwd hoe het is gegaan en hoe je je voelt..
Ik hoop snel wat van je te horen..
Heel veel beterschap gewenst!
Liefs Suzanne,... |
Van 75 B naar ??
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 05 mrt 2010 - 19:37
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Hoi Suzanne25.
Bedankt voor de beterschaap wensen,dat heb ik zeker nodig nu!
Ik voel me zo stijf....
Maar dat is echt super goed allemaal verlopen! Ben er heel blij mee! Ben blij dat ik het al achter mijn rug heb, nu nog een goeie herstel en dan zal ik echt heel blij mee zijn.
Heb nergens zo pijn,dat je zegt auw is niet te doen,alleen zo drukkende gevoel boven in de midden tussen de borstenen,maar dat is echt allemaal reuze mee gevallen hoor!
Ik zal een topic erover gaan schrijven (hoe het allemaal verlopen was) en foto´s zullen ook snel volgen.
Liefs Romashka.
Nu jij aan de buurt he? Spannend. |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 05 mrt 2010 - 19:45
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Oooh wat fijn dat alles goed is gegaan. Ik heb er nu zooooo veel zin in, ik kan nu echt niet meer wachten..
Ik ben ook echt benieuwd hoe de foto's eruit zien.
Lekker uitrusten en je laten verzorgen 
Ik hoor weer snel van je..
Groetjes Suzanne  |
Van 75 B naar ??
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 05 mrt 2010 - 19:48
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Ik zie trouwens dat je je aantal CC's hebt verhoogd? Twijfelde je toch aan je maat die je zou krijgen?
Ik zit ook te denken om voor de 375 cc te gaan, i.p.v. 335 cc. Ik denk dat dat best wel bij mijn bouw past..
Op welke maat zou je nu uitkomen?
Lieefs Suzanne. |
Van 75 B naar ??
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 05 mrt 2010 - 19:58
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
hi romashka,
super gefeiliceert met je nieuwe borsten!!! ik was gisteren aan de beurt. grappig dat je ook zegt dat je de meeste pijn hebt tussen je borsten. dat heb ik ook en dan voornamelijk bij het opstaan, helemaal als ik heb gelegen... verder valt het idd wel mee. ik ben vandaag helemaal opgezwollen, gisteren heb ik ze gelukkig nog even in redelijk "normale" staat kunnen bewonderen. en nu 6 weekjes in een hele elegante sportbh... ben benieuwd naar je foto's. veel plezier met je nieuwe ( .) ( . ) |
_________________ groetjes miss-match
4 maart 2010 van 70b-c naar 70d-dd
400 cc boven de spier.
Anatomische protese van McGhan type 510
http://miss-match.mijnalbums.nl
wachtwoord in profiel
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 05 mrt 2010 - 20:08
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
| Suzanne25 schreef: | Ik zie trouwens dat je je aantal CC's hebt verhoogd? Twijfelde je toch aan je maat die je zou krijgen?
Ik zit ook te denken om voor de 375 cc te gaan, i.p.v. 335 cc. Ik denk dat dat best wel bij mijn bouw past..
Op welke maat zou je nu uitkomen?
Lieefs Suzanne. |
Hoi Suzanne.
Ik was idd aan het aantal cc´s aan het twijfelen en had het ook bij secretaresse aangegeven (wat een schat van een vrouw zeg...)
Ze had me eerst gezegt,dat ze al 320 cc bestels hadden,maar dat ze heel toevallig (!) 360 ook daar hadden liggen en ik kan het altijd passen en als ik het wil gaan veranderen,wat ik vandaag ook gedan had! Ze zegde vandaag dat ik dr. D´Hondt moet vragen en als hij zegt dat er mogelijk en plaats voor is, moest ik dat ook doen voor het grootste gaan,en dat deed ik ook en heb er helemaal geen spijt van achteraf!Ik zal op een D uitkomen zeggenn ze.
Hoe groot ben je en hoeveel weeg je?Als ik het vragen mag. |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 05 mrt 2010 - 20:20
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
| miss-match schreef: | hi romashka,
super gefeiliceert met je nieuwe borsten!!! ik was gisteren aan de beurt. grappig dat je ook zegt dat je de meeste pijn hebt tussen je borsten. dat heb ik ook en dan voornamelijk bij het opstaan, helemaal als ik heb gelegen... verder valt het idd wel mee. ik ben vandaag helemaal opgezwollen, gisteren heb ik ze gelukkig nog even in redelijk "normale" staat kunnen bewonderen. en nu 6 weekjes in een hele elegante sportbh... ben benieuwd naar je foto's. veel plezier met je nieuwe ( .) ( . ) |
Hey miss-match
Grappig he dat je het gevoel bekend voor komt.
Nou leuk met iemand die ook een dagje voor me was geopereerd een ervaring te kunnen delen.
Ben je vandaag opgezwollen geweest? Dat hadden ze me ook namelijk gezegd,dat het zou kunnen gebeuren,wat vervelend he?
En ook die drukke gevoel als je gaat opstan.Ik heb gellukig een electrische bed dus dat zal wel fijn van toepas komen nu hihi
En wat de elegante bh betreft vind ik helemaal niet erg hoor! Ik weet vat voor we dat doen en laten we hoopen dat onze herstelperiode snel achter de rug zal zijn en pijnloos verlopen.
Liefs.Romashka |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 06 mrt 2010 - 07:56
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
hey,
fijn he dit forum kun je ervaring uitdelen met "lotgenootjes" en vragen stellen die je niet aan je pc durft te vragen ik ben vandaag echt super opgezet. het verschil tussen gisteravond en vanmorgen is niet normaal... nou ja het is vast wel normaal maar ik vind eht in ieder geval erg veel. al;s het goed is gaat de ergste zwelling in een dag of 4 weg. zou nu zo in de playboy kunnen lekker dat je een elektrisch bed heb!! ik kijk nu al uit naar het opstaan morgenochtend ik ben wel blij om te horen dat ik niet de enige ben die de pijn voelt met het opstaan vond het een beetje vreemd. daar is natuurlijk niet echt wat gedaan... heb geen pijn aan mijn hechtingen dat had ik eerder verwacht. vanavond even kort gedouched/wassen. ik vond het eng om mijn bh voor lange tijd uit te doen. het voelt een beetje zwaar als ze los hangen. mag natuurlijk ook maar heel even en alleen met wassen en bh wisselen. ik hoop dat jouw zwelling mee gaat valen en inderdaad cheers op een snel herstel!!!!! |
400 cc boven de spier.
wachtwoord in profiel
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 07 mrt 2010 - 09:37
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Hoi miss-match.
Het forum lag gisteren uit,kon ik niet op... wilde mijn verslaagje doen en´link naar de foto´s plaatsen,maar kon er niet op.
Zal vandaag wel lukken hoop ik toch.
Hoe gaat het met jou? Is de zwelling al minder geworden? Vervelende gevoel he?
Hoe was dat met slapen en hoe gaat het met pijnlijke gevoel?
Ik voelde me na eerste nacht zo stijf als een plank hihi,zelfs de elektrische bed niet echt geholpen,hoewel met het zelfstandig opstaan dat wel een stukje makkelijker was.
Heb vandaag ook niet zo veel pijn meer, ik begin wel die tape rondom mijn borstkas te voelen die erg strak zit…en ik kan helaas nog niet douchen, pas als de tape eraf gaat…Maar jou met de hulp en wat washandje gaat het ook nog.
Ik had je foto´s al gezien vind al echt mooi geworden, hoewel de zwelling nog wat af moet nemen,maar het resultaat is er al en mooi!
Bij mij voel ik helemaal geen zwelling of zo. Misschien omdat het zo strak ingetapet is?
Ik hoor het graag hoe het met je gaat en doe rustig aan he?
Liefs.Romashka |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 07 mrt 2010 - 13:13
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
hoi romashka,
ja het forum knalt er af en toe helemaal uit... ik ben benieuwd naar je foto's hopelijk kan je ze er vandaag opzetten!! zwelling voelt echt naar al is de pijn inmiddels redelijk weg, ben nog steeds helemaal opgezet. al begin je de vorm wel al wat beter te zien. slapen gaat beroerd, kan echt neit op mijn rug slapen... lig nu af en toe een tukje te doen hangend op de bank (we hebben een heerlijk loungebank). pijn bij het opstaan is elke ochtend iets minder. heb me vanmorgen voor de tweede keer gedouched. eerste keer was een beetje spoelen en zo snel mogelijk weer in de bh maar vandaag moest mijn haar echt gewassen worden.... heb alles gewoon met mijn bh aangedaan en op het laatst mijn bh uitgedaan om mijn borsten te spoelen. bh meteen even op de hand gewassen.. was ie wel aan toe. loop nu in een sportbh van de hema. voelt wel anders.. ik vind het eng-ig om mijn borsten los te laten als ik geen bh aan heb. ze voelen dan zo zwaar... ja jij zit nog even in de tape... denk dat je ook wel opgezet bent hoor alleen zal het tape een hoop tegenhouden! hopelijkgaat het tape niet nog strakker zitten door de zwelling.. wanneer mag het er eigenlijk af? en wanneer mogen je hechtingen eruit?? ik moet donderdag weer terug naar de kliniek. dan gaan als het goed is de hechtingen eruit! ben benieuwd wat mij pc er na een weekje van vind, hopelijk is alles goed!!! jij ook rustig aan doen he! |
400 cc boven de spier.
wachtwoord in profiel
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 07 mrt 2010 - 14:58
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Hey miss-match
Ik had mijn operatie verslaagje ook willen plaatsen,heb al een hele verhaal geschreven en toen ik op knopje ok duwde duurde het eerst een paar minuutjes,maar toen lag de forum weer uit....maar toen het zo lang duurde met pagina downloaden,had ik het dan maar ook snel kunnen kopieren en opslaan in de Word,probeer het nu alsnog op te zetten....
Oh,vind ik ook zo vervelend voor je dat je nog steeds pijn hebt en dat het slapen niet zo goed gaat.Ik heb nu ook al een middag dutje gedaan,had ik wel nodig zo te zien,ik voelde me zo moe.Ik ben wel blij dat je thuis een andere plekje hebt gevonden,waar je wel lekker kan uitrusten.
Wat een gedoe met het douchen nu he,hihi,maar ja dan voel je je ook zo vres en opgeknapt,als je het hebt gedaan-heerlijk,zou ik ook wel willen,maar moet nog even wachten.
Ik moet zelf ook volgende week donderdag naar mijn pc om tape eraf te doen,van hechtingen weet ik het nog niet,maar volgens mij moeten ze 2 weeken blijven zitten,zal wel donderdag erover vragen...misschien gaan ze ook wel zelfde dag eruit als de tape...mhhh...ik zie het wel,als het maar alles in orde zal zijn achter de schermen hihi,daar gaat het toch ook om.
Ik zal je een pb met link naar mijn fotoalbum sturen,dan kan je dat alvast kijken,hoewel daar nog allees ingetapt is en nog niet veel te zien.
Liefs.Romashka |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp: Mijn operatieverslaagje 5 maart D´Hondt Tongeren
Geplaatst: 07 mrt 2010 - 15:01
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Nou hierbij mijn verslagje dan van vandaag!
Ik ben gisteren rond 12.00 uur naar bedje gegaan, maar kon in het begin niet echt in de slaap vallen, niet door de angst hoor, maar ik was helemaal opgewonden ervan en verheugde me heel erg op morgen!
Was pas rond 2.00 uur in slaap gevallen en had heerlijk ( ook op mijn buik tussen door ) heel nacht door geslapen… tot 7 uur s´morgens dan, toen die stomme haan van de buren begon te kraaien, vreselijk, stomme beest zeg… .Maarja om 8 uur was ik dan al klaar wakker en heel erg opgewonden!
Heb me nog lekker uitgebreid gedoucht, omgekleed en mijn haren nog even gedaan.
Toen was dat al zo rond 9.10 uur, kort daarna kwam mijn schoonzusje met de bloemetjes binnen (met wie we samen op de pad gingen) en zo rond 10.00 uur waren we dan aan gaan rijden.
Waren lekker op tijd daar ( een half uurtje eerder), dus hoefde ik me ook niet druk om maken dat we te laat zouden komen. Ik had totaal geen zenuwen! Had alleen echt enorm honger gekregen.
We hadden nog in de wachtkamer lekker gekletst en na ongeveer een half uurtje mocht ik al naar binnen. Had nog papieren ondertekend, nogmaals prothese gepast, want ik twijfelde nog steeds tussen 320 en 360 cc, en de secretaresse had me ook geadviseerd, als de dokter aangeeft dat er mogelijkheid en plaats voor zal zijn, moet ik voor de grootste gaan. Dus na het passen vond ik het 360cc toch heel mooi en passend bij me staan.
Dus, daarna had de dokter ook wat foto´s van ze genomen, alles getekend en toen was het al zo ver, ik mocht mee komen voor de werkelijke operatie. En sinds dat moment is ook heel snel gegaan.
Ik mocht me uitkleden, een operatiekleedje aantrekkenen heerlijke warme pantoffeltjes., was nog de anesthesist even bij me geweest met een paar vragen, had ik nog mijn tongpiercing uit moeten doen en lag ik zo op de operatietafel.
Ik had het zo koud daar! Toen hadden ze een infuus gelegd, ik had dat nog niet eens in de gaten tot de lampen voor me begonnen te draaien, toen dacht ik ´Ja, nu is het zo ver!" Nog een masker voor mijn mond gekregen, ´Tot straks´ gehoord en weg was ik dan
Het volgende moment die ik me herinner, was dat ik wakker werd van het klappertanden en van het hoesten achter het gordijntje (daar lag een andere vrouw, had ik me later beseft) Ik had het zo koud! Terwijl ik in een heerlijke opgewarmde bedje lag, en was nog een beetje suf!
Toen had ik eerste gevoel een drukkende pijn boven/tussen mijn borsten, had nog eerst met mijn armen erover gevoeld! En ja hoor ze waren daar! Toen onder het dekentje gekeken, was nog wel suf maar ik zag ze en vond al super mooi!
Toen kwam mijn schoonzusje bij me, ik was nog rond een half uurtje in bedje gebleven en toen wilde ik al naar huis. Ik had zo honger! Dat was inmiddels al 16.00 uur geworden.
Vaalre had me nog omgekleed, boven een lijstje met instructies gekregen en gingen we langzaam dan maar richting huis. De terug weg is ook super mee gevallen. Ik had nog in de auto een yoghurtje met koekjes gegeten Wat was dat heerlijk zeg! Ik was ook totaal niet misselijk of zo,was alleen een beetje moe en wilde slapen, maar toch nog wakker gebleven.
Bij de thuiskomst mijn pc´tje aangezet. (Het aller belangrijkste ging wel dus! Hihi)
Heel veel mailtjes binnen gekregen vandaag van het forum en van mijn vrienden. Felicitaties met mijn verjaardag en mijn bv. Wat lief zeg!
Had nog wat warms gegeten een pijnstiller genomen (dat mocht niet met een lege maag) maar dat hoefde van me ook niet echt zo veel pijn had ik ook weer niet, dat veel echt reuze mee allemaal!
Had ook een paar foto´s gemaakt in mijn kleren,verder kwam ik ook niet…
Dus,hier is het dan – mijn verslagje van mijn Droom Dag. Volgende week moet ik terug om tape eraf te halen. Ben benieuwd om ze bloot te zien. Ik hou jullie nog op de hoogte.
To be continued...
Liefs.Romashka |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 07 mrt 2010 - 18:24
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
hi,
hahaha je hebt de zelfde bh gekregen in de kliniek als ik. elegant in het zwart.. foto's zien er goed uit!! ben benieuwd hoe het eruit gaat zie na dat de tape weg is. zo lijken ze best wel op de mijne qua vorm. die middagdutjes zijn zo fijn, net als het douchen. je komt er helemaal van bij. ik ben echt fan van de bank. vanaf morgen ben ik alleen thuis. alles op grijp hoogte zetten dus... niets op een hoogte dat ik moet gaan reiken... hoop dat alles goed gaat. ik ben benieuwd wat jouw pc donderdag zegt. ik hoop zo dat alles goed zit. ik krijg nu af en toe steken in mijn borsten, vooral als ik scheef zit. en het gedeelte onder mijn borsten (ribbenkast) is beurs. als het goed is gaan bij mij de hechtingen er donderdag uit, ten minste dat had ik begrepen. ik word morgen gebeld door de verpleger die erbij was dat ik wakker werd, dus dan maar even vragen. mijn hand is helemaal beurs aangezien de anesthesisten heerlijk fout hebben geprikt in mijn hand... uiteindelijk infuus in mijn elleboog. die is niet blauw.. de zwelling begint een beetje af te nemen !!! misschien morgen even een paar nieuwe foto's maken.. kun jij je prosteses ook goed voelen zitten? bij mij kun je de rand aan de bovenkant goed voelen zitten. zal nog wel wat wegtrekken met de zwelling, denk ik. |
400 cc boven de spier.
wachtwoord in profiel
|
| |
|
|
|
 |
|
|
Onderwerp:
Geplaatst: 07 mrt 2010 - 22:10
|
|
Regelmatige Bezoeker

|
|
Ha.
Die stekende pijn in de borsten komt me ook bekend voor, heb ook wel eens er last van en vanmiddag waren ze ook wat opgezwollen,ik voelde zo drukkende pijn van binnenuit.
Oh vind ik wel erg vervelend voor je arm zal wel nog steeds pijn doen,au...
Heerlijk he lekker een plekje in het huis te hebben waar je lekker kan uitrusten, en vanaf morgen moet je dat helemaal alleen doen,dat zal wel even wennen zijn,doe toch maar rustig aan en hal niet te veel hooi op je vork,echt nergens voor nodig.
Ik kan mijn protheses niet voelen zitten,ze zijn bij me onder het spier geplaatst,maar ik denk dat het bij jou ook met de tijd en de indaling af zou nemen.
Ik ben ook heel benieuwd naar je nieuwe foto´s of er al veranderingen zullen zijn.
Liefs.Romashka |
McGhan 410 ST MM
Ben 166 cm 56 kg
ww per pb
|
| |
|